AAU logo

Vacant positions

HR-konsulent til HR Servicecenter HSF på Aalborg Universitet

Har du lyst til at arbejde med HR-administration og rådgivning til understøttelse af universitets kerneaktiviteter på institutterne, så er du måske vores nye kollega.

Stillingsbeskrivelse

Som HR Konsulent indgår du i en faglig stærk HR organisation, hvor du i samarbejde med dit team kvalitetssikrer og udmønter ansættelser, forlængelser og fratrædelser til institutterne under det Humanistiske Fakultet og Samfundsvidenskabelig Fakultet samt Fælles Service (HSF).

Du bliver i dagligdagen en del af HR Servicecenter HSF, som er fysisk placeret tæt på de faglige miljøer og som består af 7 HR konsulenter og 4 HR Partnere.

Om dig

Du har erfaring med personaleadministration og personalepolitiske forhold – og kan kommunikere på dansk og engelsk, da vi er en international arbejdsplads.

Du vil få ansvaret for en portefølje af HR administrative opgaver med forskellig omfang og kompleksitet, hvor der vil være behov for, at du både er god til at samarbejde med dine kolleger og kan løse opgaver selvstændigt.

Du har en helhedsorienteret organisationsforståelse og trives med gennem god service at opbygge positive relationer med dine samarbejdspartnere og kolleger. Du er god til at planlægge opgaveløsningen, så deadlines overholdes til glæde for dine kunder og kolleger.

Som person er du positiv, har humor, arbejder systematisk med høj kvalitet og evner at bevare roen i en til tider hektisk hverdag.

Om jobbet

Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger i et team tilknyttet specifikke institutter og afdelinger. HR Servicecentret har en HR-partner organisering, hvor du sammen med HR Partneren fungerer som dine områders ”single point of contact” til HR.

I din rolle som HR Konsulent udfører du den HR administrative sagsbehandling vedrørende ansættelser, lønreguleringer, ændringer i ansættelsesforhold, beregning af anciennitet, barsel, ferie og udarbejdelse af ansættelsesbreve. Fagligt vil du kunne trække på specialiseret viden og bistand fra dine kolleger i HR Specialistcentret.

Du vil medvirke i det tværfaglige samarbejde i HR afdelingen og deltage løbende i optimering, digitalisering og videreudvikling af HR-processerne.

Vi lægger vægt på, at du kan lide at yde understøttende effektiv service på et højt kvalitetsniveau og at du interesserer dig for og bidrager til den fortsatte udvikling af HR afdelingen.

Der er højt til loftet i HR-afdelingen, vi værner om den faglige kvalitet og arbejder effektivt, men husker også hinanden på, at der er andet i livet end arbejde.

Arbejdsstedet er i Aalborg.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte leder af HR Servicecenter EST og HSF Marian Andreasen 9940 3896.

Ansættelsesvilkår 

Der er tale om en fast fuldtidsstilling. Vi ønsker, at du kan begynde hurtigst muligt.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1023152

Ansøgningsfrist

Thu Jan 24 00:00:00 CET 2019

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.