Vacant positions

AC-Fuldmægtig med flair for digital forvaltning og strategi søges til ESDH-området på Aalborg Universitet

Aalborg Universitet (AAU) søger en kollega til universitetets ESDH-sekretariat med tiltrædelse pr. 1. december 2021. ESDH-sekretariatet består p.t. af fire medarbejdere, og er organisatorisk forankret på Aalborg Universitetsbibliotek.

Stillingsbeskrivelse

ESDH-sekretariatet på AAU er inde i en rivende udvikling med at skabe en proaktiv og solid anvendelse af ESDH-systemet, WorkZone, på tværs af universitetet. Vores arbejde tager udgangspunkt i dels at udbrede lovgivningen på området på alle organisatoriske niveauer, dels at tilbyde systemunderstøttelse til brugerne af WorkZone.

I ESDH-sekretariatet understøtter vi universitetets overordnede digitaliseringsstrategi, og har i tråd hermed et skarpt fokus på digitalisering og ensretning af alle administrative procedurer og processer. Konkret står teamet overfor at skulle sikre implementeringen af flere nye digitale værktøjer - bl.a. dagsordensmodul, processer og sagsaktiviteter skabt gennem DCR-grafer og digitale blanketter. Disse værktøjer skal bidrage til digitaliseringen og automatiseringen af arbejdsgangene på tværs af AAU.

Du vil skulle beskæftige dig med opgaver indenfor:
  • Digitalisering af arbejdsgange og sagsbehandling.
  • Digitalisering af administrative blanketter.
  • Digitalisering af sagsaktiviteter.
  • Sammenspil mellem ESDH-systemet og andre systemer.
Vi lægger vægt på:
  • Erfaring med og/eller interesse for brugen af ESDH-systemer, særligt WorkZone.
  • Kendskab til DCR-Graph og InterAct er en fordel, men intet krav.
  • Gode kommunikative kompetencer både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.
  • Flair for at opbygge relationer, og skabe stærke netværk på tværs af organisatoriske enheder.
  • Evnen til at arbejde struktureret, målrettet og vedholdende – både selvstændigt og i teamet.
  • Interesse for digitalisering og teknologi.
  • Kendskab til forvaltnings-, offentligheds- samt databeskyttelsesregler.
  • Indblik i og forståelse for implementeringsprocesser.
  • Erfaring med eller kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation.
  • At du har humor, og let til smil, og ikke bleg for at sige noget i større forsamlinger eller i undervisningssituationer.
Vi tilbyder:
  • En stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Et team af engagerede og gode kollegaer, der vægter:
    • et godt internt samspil højt
    • et miljø, der er formelt, men med humor
    • et kontor, der rummer et godt samarbejde, og god sparring.

Du ansættes på Aalborg Universitetsbibliotek, og får således i tillæg til kollegaerne i ESDH-teamet yderligere 60 kolleger. Stillingen er en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, og med mulighed for flextid. Arbejdsstedet er i Aalborg.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til ESDH-koordinator Mads Sommer, ms@aub.aau.dk, tlf. 9940 9486, Implementeringskonsulent Nana Louw, nalo@aub.aau.dk tlf. 9940 9409 eller områdeleder Nils Thidemann, nt@aub.aau.dk, tlf. 9940 9399.          

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. og den 26. oktober 2021.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. overenskomst for akademikere i staten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1172850

Ansøgningsfrist

Wed Oct 20 00:00:00 CEST 2021

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.