Undervisningsassistent til HD 1. del søges

Ved Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, institut for Økonimi og Ledelse er en stilling som undervisningsassistent på HD 1.del ledig til besættelse fra 01.11.2018 eller snarest muligt herefter.

Stillingsbeskrivelse

Stillingen som undervisningsassistent indebære opgaver så som udarbejdelse af eksamensspørgsmål, retning af opgaver, vejledningen ved eksamensprojekter og afvikling af mundtlig eksamen primært inden for fagene erhvervsøkonomi, forretningsudvikling og entreprenørskab.

Ansættelsen sker for en periode på 1-3 år, timetallet vil være på minimum 100 timer.
Timetallet aftales ved hvert semesters påbegyndelse.
 
Kvalifikationskrav
For at komme i betragtning til stillingen forventes det, at ansøgeren har en cand. merc. – uddannelse eller tilsvarende kompetencer. Derudover foretrækkes ansøgere med undervisningserfaring.
 
Krav til ansøgningen

Ansøgning til stillingen som undervisningsassistent skal vedhæftes:
  • Kort motiveret ansøgning
  • CV
  • Dokumentation for beståede universitetseksaminer. Kopi af eksamensbevis skal vedhæftes. 
  • Evt. dokumentation for undervisningserfaring
Yderligere oplysninger vedr. stillingen kan fås ved henvendelse til ekstern lektor Jens Thøgersen, jeth@business.aau.dk, tlf. 6163 8603.

Såfremt der er spørgsmål til ansøgningsproceduren, kan der rettes henvendelse til HR-Konsulent, Freja Maj Christensen, tlf. 9940 3898 eller e-mail hsf-dvip@adm.aau.dk.

 
Den samlede ansøgning inkl. bilag sendes elektronisk ved at vælge nedenstående "søg online" funktion.

Aalborg Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle, uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. Finansministeriets cirkulære af 17.1.2001 om timelønnet undervisning. Der udstedes frigørelsesattest.

Stillingsnummer

2018-224-01886

Ansøgningsfrist

Sat Sep 01 00:00:00 CEST 2018

Søg stillingen online

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.