AAU logo

Vacant positions

Faglært gartner/gartnermedhjælper til Team Drift

Ved Campus Service på Aalborg Universitet er en fuldtidsstilling (37 timer ugentligt) som gartner/gartnermedhjælper i Team Drift ledig til besættelse d. 15/9 2020 eller snarest derefter. Trives du med frihed under ansvar, og har du lyst til at vedligeholde og udvikle universitetets grønne områder, med fokus på naturnær drift og giftfri ukrudtsbekæmpelse? Så er du måske vores nye gartner/gartnermedhjælper.

Stillingsbeskrivelse

Som gartner/gartnermedhjælper indgår du i Team Drift ved Campus Service med ca. 16 medarbejdere, hvor du vil indgå i gartnergruppen, der til dagligt vedligeholder og plejer universitets udearealer, samt står for renovation og renhold. Gartnergruppen består af fire medarbejdere og en gruppeleder.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Vedligeholdelse af grønne områder og belægning
  • Maskinkørsel, såsom græsklipning, suge- fejemaskine, minilæsser mv.
  • Renhold
  • Lugning af bede, beskæring af træer og buske mv.
  • Deltagelse i større og mindre anlægsprojekter
  • Udføre forefaldende tværfaglige opgaver i teamet
  • Deltagelse i vintertjeneste med kollegaerne i gartnergruppen (ikke et krav)
  • Mindre belægningsarbejder

Vi forventer, at du har relevant erfaring, og derudover forventer vi, at du har erfaring med kørsel af mindre maskiner, og at du har gyldigt B-kørekort.

I Campus Service arbejder vi ud fra princippet ”God Campus Service”. Det betyder bl.a., at vi opererer efter værdierne ”Brugerforståelse, Den gode løsning, Samarbejde, Ledelse og Trivsel”. 

 Vi leder efter en holdspiller, der også evner at arbejde selvstændigt. Som person er du derfor:

  • Imødekommende og samarbejdsvillig
  • Rolig af væsen med et godt humør
  • En der kan arbejde selvstændigt og være med til at planlægge og prioritere opgaverne i fællesskab
  • God til at holde overblik over dine egne opgaver
  • En der har en god fysik
  • I stand til at bruge pc til simple opgaver såsom at besvare mails, mødeindkaldelser o.l.

Som arbejdsplads kan vi bl.a. tilbyde:

  • Alsidighed i arbejdsopgaver
  • Forskellige medarbejdergoder som fx betalt frokostpause og fleksible arbejdstider
  • Et arbejdsmiljø med stort fokus på trivsel, sikkerhed og godt arbejdsmiljø

Du er velkommen til at kontakte enten gruppeleder Søren Bach på 5171 3931 eller teamleder Michael Baden Sørensen på telefon 9356 2401 med dine spørgsmål vedr. stillingen.

Indledende ansættelsessamtaler afholdes d. 20/8 2020.
Udvalgte ansøgere vil blive indkaldt pr. mail d. 31/7 2020.

Vi leder efter en holdspiller, der også evner at arbejde selvstændigt.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for landbrugsarbejdere, gartneriarbejdere, gartnere og forsøgsmedarbejdere. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

2020-222-00018

Ansøgningsfrist

23/07/2020

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.