Vacant positions

Studiesekretær (barselsvikariat) til studieteamet ved Institut for Planlægning på Aalborg Universitet (2022-224-04806)

Til studiesekretariatet ved Institut for Planlægning på Aalborg Universitet i Aalborg søger vi en erfaren og engageret studiesekretær. Stillingen er et et-årigt barselsvikariat til besættelse 1. november 2022. Stillingen indeholder dels studieadministration af et antal uddannelser på instituttet og dels nogle mere generelle, tværgående og koordinerende studieadministrative opgaver. Dit arbejdssted vil være i Rendsburggade i Aalborg med et tæt samarbejde med studieteamet i København, hvortil der kan forekomme lidt rejseaktivitet.

Stillingsbeskrivelse

Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Semesterplanlægning i samarbejde med studiets koordinatorer (support til semesterbeskrivelser, udarbejdelse af skema, bookning af lokaler, kontakt til undervisere m.m.)
  • Planlægning og afvikling af eksamen, herunder kontakt til kursusholdere, eksterne/interne censorer, tilsyn og opfølgning på resultater
  • Formidling af information til studerende og undervisere bl.a. via AAU studieplatform Moodle
  • Servicering og vejledning af studerende og undervisere i praktiske gøremål vedrørende studierne
  • Deltagelse i opfølgning og optimering af studieadministrationen, herunder varetagelse af nye koordinerende opgaver og udvikling af rollen
  • Indsamling og rapportering af ressource- og studiedata til studieledelsen

Dine kvalifikationer:

  • Gerne solid erfaring med studieadministration
  • Gode kommunikative egenskaber både på dansk og engelsk
  • Gerne kendskab til studieadministrative systemer som STADS, Workzone, Moodle og Digital Eksamen eller tilsvarende.
  • Godt overblik og øje for optimering og udvikling af arbejdsprocesser
  • Engageret, selvstændig, opsøgende og initiativrig
  • Godt humør, positiv indstilling, serviceorienteret og gode samarbejdsevner
  • Motiveret af en spændende og varieret hverdag med fleksible arbejdsforhold

Hvem er vi?

Institut for Planlægning arbejder med samfundsudvikling i bred forstand ud fra et fokus på skabelsen af en mere bæredygtig fremtid. Instituttet er kendetegnet ved nyskabende og uafhængig forskningsbaseret viden som grundlag for undervisning og beslutningstagning omkring nuværende og fremtidige udfordringer relateret til bæredygtighed. Vores forskning og undervisning spænder bredt inden for bæredygtig design, omstilling, forbrug og produktion samt miljøvurdering, energiplanlægning, arealanvendelse, livscyklusvurderinger og havmiljø – alt sammen forankret i en problembaseret tilgang til ingeniørvidenskabelige uddannelser i en unik kombination mellem samfundsforståelse og teknologi.

Du bliver en del af instituttets sekretariat, som består af en bred gruppe af teknisk administrativt personale, som alle arbejder med supportopgaver til understøttelse af instituttets kerneaktiviteter; forskning, uddannelser og vidensamarbejde.

Flere oplysninger kan findes på plan.aau.dk

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sekretariatsleder Lena Haugsted Laursen på telefon 93562313 og mail lena@plan.aau.dk eller teamleder på studie Jan Svendsen på telefon 99402564 og mail jansv@plan.aau.dk.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

2022-224-04806

Ansøgningsfrist

11/09/2022

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.