Vacant positions

Administrativ medarbejder til Juridisk Institut, Aalborg Universitet

Ved Juridisk Institut på Aalborg Universitet er en stilling som Administrativ medarbejder (Kontorfunktionær) ledig til besættelse fra 1. februar 2023 eller snarest herefter. Stillingen er en fast stilling på 30 timer ugentligt fordelt på 4-5 dage pr. uge.

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor kulturen er præget af konstante og spændende forandringer, og hvor vi er optaget af fælles opgaver og ikke alene af egne opgaver?

Opgaverne løses i samarbejde med forskellige kollegaer alt efter opgavens indhold.

Juridisk Institut har ca. 45 ansatte fordelt på videnskabeligt personale og administrative medarbejdere. Administrationen består af en institutleder, en viceinstitutleder, en sekretariatschef, en områdeleder, en økonomiansvarlig, to AC-fuldmægtige samt 5 kontorfuldmægtige.

Din nærmeste leder vil være Sekretariatschefen.

OPGAVER I STILLINGEN
Din opgaveportefølje vil være blandet af administrative opgaver samt opgaver af mere praktisk karakter, herunder bl.a.:

  • Kontering af fakturaer og godkendelse af rejser.
  • Indkøb af kontorhold samt opfyldning på depotet.
  • Håndtering af medarbejderes telefoni og internetforbindelse.
  • Klargøring og forberedelse af møder, seminarer, konferencer, Ph.d.-forsvar samt eksaminer.
  • Almindeligt forfaldent arbejde f.eks. lettere rengøring herunder rengøring af kaffemaskinen, kontakt til firmaer vedr. avis, frugt og lignende.

Opgaver skal du løse på baggrund af grundig introduktion og i samarbejde med flere af Instituttets medarbejdere.

DINE KVALIFIKATIONER
Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer:

  • En relevant kontorfaglig uddannelse.
  • Flair for at arbejde med forskellige administrative it-programmer samt at du er indstillet på løbende at sætte dig ind i nye jobrelevante it-værktøjer.
  • Er særdeles samarbejdsorienteret, hjælpsom og fleksibel.
  • Evner at arbejde selvstændigt, opsøgende og initiativrigt.
  • Formår løbende at tilegne dig nye kvalifikationer.
  • Kan bidrage til at sikre et godt arbejdsmiljø præget af humor og godt humør.

I din ansøgning må du må meget gerne give eksempler på, hvordan din erfaring fra tidligere jobs kan komme i spil i denne stilling.

HAR DU SPØRGSMÅL?
Har du lyst til at få yderligere oplysninger om stillingen, kan du rette henvendelse til områdeleder Birte Solvej Neve, på telefonnr. 9940 8032 eller via mail til birte@law.aau.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Arbejdsstedet er i Aalborg.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

2022-224-05012

Ansøgningsfrist

12/12/2022

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.