Vacant positions

Faglært gartner eller gartnerimedarbejder til Aalborg Universitet

I Campus Service ved Aalborg Universitet søger vi en gartner i en helårsstilling, der har lyst til at vedligeholde og udvikle universitetets grønne områder til glæde for vores ansatte og studerende. Vi har fokus på at levere en god service og høj kvalitet for vores brugere, og vi arbejder med bæredygtige tiltag såsom naturnær drift og giftfri ukrudtsbekæmpelse. Arbejdsopgaverne spænder vidt mellem alt fra planlagt vedligehold af de grønne arealer til hurtigt at kunne springe til en opgave i sidst øjeblik før fx statsministeren kommer på besøg, hvor tingene skal se ekstra godt ud.

Stillingsbeskrivelse

Som gartner vil du være en del af Team Drift ved Campus Service med ca. 19 medarbejdere, hvor du vil indgå i gruppen for grøn service og renovation, der til dagligt vedligeholder og plejer universitetets udearealer, samt står for renovation og renhold. Gruppen består af tre medarbejdere og en fagkoordinator.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Vedligeholdelse af grønne områder og belægning
  • Maskinkørsel, såsom græsklipning, suge- fejemaskine mv.
  • Renhold og renovation
  • Lugning af bede, beskæring af træer og buske mv.
  • Deltagelse i mindre anlægsprojekter
  • Udføre forefaldende tværfaglige opgaver i teamet
  • Deltagelse i vintertjeneste med kollegaerne i gartnergruppen efter behov udenfor normal arbejdstid

Vi forventer, at du har relevant erfaring, og det vægtes positivt, hvis du er faglært grøn gartner med svendebrev. Derudover forventer vi, at du har erfaring som maskinfører, og at du har gyldigt B-kørekort samt trailerkørekort.

I Campus Service arbejder vi ud fra princippet ”God Campus Service”. Det betyder bl.a., at vi opererer efter værdierne ”Brugerforståelse, Den gode løsning, Samarbejde, Ledelse og Trivsel”. Derfor er din personlighed mindst lige så vigtig, som hvad du kan fagligt.

Som person er du derfor:

  • Imødekommende og kan samarbejde
  • En rolig person med et godt humør
  • En der kan arbejde selvstændigt og være med til at planlægge og prioritere opgaverne i fællesskab
  • God til at holde overblik over dine egne opgaver
  • En der har en god fysik
  • I stand til at bruge pc til simple opgaver såsom at besvare mails, mødeindkaldelser o.l. Derudover skal du kunne håndtere serviceopgaver via en app på din arbejdstelefon

Som arbejdsplads kan vi bl.a. tilbyde:

  • Stor frihed under ansvar
  • Alsidighed i arbejdsopgaver
  • Moderne maskiner og nyt udstyr
  • Forskellige medarbejdergoder som fx betalt frokostpause, fleksible arbejdstider og sociale arrangementer
  • Et arbejdsmiljø med høj trivsel, humor, fokus på sikkerhed og anerkendelse af din indsats

Du er velkommen til at kontakte fagkoordinator Rasmus Gamborg Kithim på telefon 2276 0171 eller teamleder Michael Baden Sørensen på telefon 9356 2401, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist er d. 09.02.2023

Ansættelsessamtaler afholdes 16.02.2023. Indkaldelse til samtale vil blive sendt pr. e-mail d.13.02.2023.

Tiltrædelse er d. 15.03.2023 eller snarest derefter.

Der er tale om en helårlig fuldtidsstilling, 37 timer ugentligt.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for landbrugsarbejdere, gartneriarbejdere, gartnere og forsøgsmedarbejdere. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1204087

Ansøgningsfrist

09/02/2023

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.