Vacant positions

UDVIKLINGSMINDED KOORDINATOR MED DRIVKRAFT TIL EFTERVIDEREUDDANNELSESOMRÅDET

Koordinator til Institut for Kommunikation og Psykologi, Aalborg Universitet, søges pr. 1. maj 2023 eller snarest derefter.

Stillingsbeskrivelse

Har du mod på at være med til at udvikle og skabe vokseværk for vores efter-videreuddannelses-portefølje? Har du en indre drivkraft, der skaber retning? Er det naturligt for dig at være opsøgende og skabe konstruktive løsninger? Så er det måske dig, der er vores nye kollega! Stillingen er nyoprettet og kommer primært til at fokusere på udvikling og drift af efter-videreuddannelsesaktiviteter på instituttet.

Som koordinator bliver du en central ressource i varetagelsen og udviklingen af vores efter-videreuddannelser. Du får i stor udstrækning mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde med ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at bringe egne kompetencer og erfaringer i spil. Vi forventer, at du formår at indgå i et tæt samarbejde med flere samarbejdspartnere: undervisere, administrative kollegaer, ledelsen, centrale enheder og studerende. Da universitetet er i konstant udvikling, er det vigtigt, at du også er indstillet på, at din funktionsbeskrivelse over tid vil ændre sig i takt med tilstrømning af nye opgaver, systemer og organiseringsformer.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER BLIVER:  

  • Administration af eftervidereuddannelsestilbud udbudt af forskellige studienævn:
    • Understøttelse af udvikling af kommende efter-videreuddannelsesudbud herunder særskilte moduler, heltid på deltid og Masteruddannelser både i Aalborg og København.
    • Drift af eksisterende heltid på deltidsudbud, herunder dialog med nuværende og kommende studerende, studieadministration, seminarafvikling og diverse ad hoc-opgaver.
    • Varetagelse af udviklingsopgaver ifm. internationale tiltag på instituttet.
  • PR/Kommunikationsopgaver
    • Understøtte det videnskabelige personale med kommunikations- og markedsføringsinitiativer med henblik på at udbrede kendskab til efter-videreuddannelserne.
    • Indgå i kommunikationsteamet, som arbejder med bl.a. markedsføring af alle instituttets uddannelser og instituttets øvrige kommunikationsopgaver.
    • Aktivt deltagende og koordinerende i arbejdet med markeds- og aftageranalyser.  

FORVENTNINGER TIL DIG:

  • Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med efter-videreuddannelse, men det er ikke et krav
  • En relevant akademisk uddannelse kombineret med gode evner til at strukturere og koordinere
  • Motiveres af at arbejde med mennesker og uddannelse
  • Dialogisk og proaktiv tilgang til samarbejde
  • Gode formuleringsevner på dansk og engelsk, mundtligt og skriftligt
  • Systematisk og løsningsorienteret tilgang til dine opgaver
  • Evne til at arbejde med optimering af administration på en konstruktiv måde
  • Du er fortrolig med IT og har let ved at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • En reel interesse i at udvikle instituttets efter-videreuddannelsesområde.


VI TILBYDER:

  • Et alsidigt job med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne samt en bred kontaktflade
  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Dedikerede og hjælpsomme kolleger, som lægger vægt på faglighed og samarbejde
  • Netværk og sparring på tværs af AAU
  • Mulighed for aftaler om fleksible arbejdstider
  • Kontorfaciliteter på havnefronten i Aalborg.

Som universitet ønsker vi at tiltrække de bedste faglige kompetencer. Hvis du har engagement og lyst til at gøre en forskel, er der gode muligheder for at skabe karriere og resultater i dit job. Du får dygtige og omsorgsfulde kolleger samt et godt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for sparring og udvikling. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Områdeleder Winnie Ritterbusch 9940 9110 eller mail winnie@ikp.aau.dk.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 13 i Rendsburggade 14, 9000 Aalborg.

Dit arbejdssted bliver primært i Rendsburggade 14, 9000 Aalborg (havnefronten), men da instituttet har uddannelser placeret på flere lokationer i Aalborg samt i Sydhavnen i København, kan der forekomme rejseaktivitet.

Institut for Kommunikation og Psykologi er et stort og mangfoldigt institut med ca. 2.400 studerende, godt 150 videnskabelige medarbejdere, mere end 75 indskrevne ph.d.-studerende samt en administration bestående af ca. 40 medarbejdere. Instituttets administration er opdelt i tre områder med hver deres område- og personaleleder: Studie, HR og økonomi samt Projekt- og fundingområdet.

Stillingen som AC-fuldmægtig er tilknyttet Studieområdet. Studieområdets 18 medarbejdere arbejder med administration af undervisning, skemalægning, eksamen, time-og kroneøkonomi, kvalitetssikring samt profilering af uddannelserne. De 4 studienævn på Instituttet udbyder bl.a. uddannelserne: Kommunikation og Digitale Medier, Kunst og Teknologi, Musik, Musikterapi og Psykologi. Derudover udbydes en række master- og eftervidereuddannelser.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. overenskomst for akademikere i staten. Der ydes rådighedstillæg i ansættelsen. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

2023-224-05188

Ansøgningsfrist

22/03/2023

Søg stillingen online
Positions from category

Online application - some good advice

Online application - some good advice

Aalborg University uses an electronic recruitment system for receiving applications. Towards the bottom in the respective job advertisement you will find a link, which you need to use when applying for the position. Before uploading your application it is important that you have all relevant documentation ready in a Word or PDF format, as you need to upload all material at the same time. You cannot leave the application and return to it a couple of hours later without having to start over.

The system does not support ZIP or images files. Filenames can only contain numbers and letters, and each document must take up no more than 20 MB.

If you experience technical problems, we encourage you to try again. If the technical problems, contrary to expectation, cannot be solved, please contact the member of staff listed as the contact person in the job advertisement.